تغییر این بار به خاطر بازی برزیل؛/ بازگشت اوسمار به ایران دوباره عقب افتاد

ورزش سه شنبه 23 خرداد 1405 - 17:21
اوسمار که قرار بود امشب از استانبول راهی تهران شود، برنامه سفرش را تغییر داد تا دیدار تیم ملی برزیل مقابل مراکش را از دست ندهد.

به گزارش ورزش سه، سرمربی برزیلی پرسپولیس پس از پایان تعطیلات خود و سفر از سائوپائولو به استانبول، قرار بود با پرواز ساعت ۲۱ امشب راهی تهران شود، اما از باشگاه درخواست کرد زمان بازگشت او تغییر کند تا فرصت تماشای مسابقه تیم ملی کشورش مقابل مراکش را داشته باشد.

برزیل بامداد فردا و از ساعت ۱:۳۰ به وقت تهران برابر مراکش به میدان خواهد رفت و اوسمار ترجیح داده این مسابقه را از نزدیک دنبال کند.

بر همین اساس، ویه را که صبح امروز به استانبول رسیده بود، ظهر فردا این شهر را به مقصد تهران ترک خواهد کرد و طبق برنامه حوالی ساعت ۱۴ تا ۱۵ وارد پایتخت ایران می‌شود.

سرمربی پرسپولیس احتمالاً پس از ورود به تهران زمان زیادی را از دست نخواهد داد و مستقیماً راهی محل تمرین سرخپوشان خواهد شد. تمرین روز یکشنبه پرسپولیس از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود و اوسمار می‌تواند از نخستین جلسه تمرینی تیمش پس از بازگشت، در کنار بازیکنان حضور داشته باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.