ابراز خوشحالی عمیق این کشور از پیشرفت در مذاکرات ایران و آمریکا

همشهری آنلاین شنبه 23 خرداد 1405 - 18:46
نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر در گفت‌وگو با همتای پاکستانی خود، خرسندی عمیق دوحه از پیشرفت مذاکرات ایران و آمریکا را اعلام کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر و محمد شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان روز شنبه در تماسی تلفنی گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی قطر، دو طرف درباره همکاری فیمابین و راه‌های حمایت و تقویت آن رایزنی کردند.

نخست‌وزیران قطر و پاکستان به بررسی آخرین تحولات اوضاع در منطقه و تلاش‌های پاکستان در راستای میانجیگری با هدف کاهش تنش و کمک به تحکیم امنیت و ثبات پرداختند.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، خرسندی عمیق قطر از پیشرفت در مذاکرات میان ایران و آمریکا و دستیابی به متن نهایی توافق صلح را اعلام و نسبت به امضای قریب الوقوع این توافق از سوی دو طرف ابراز امیدواری کرد.

نخست‌وزیر قطر مجددا بر حمایت کامل کشورش از میانجیگری پاکستان با هدف پایان مسالمت آمیز بحران تاکید کرد.

وی بر لزوم تعامل همه طرف‌ها با این تلاش‌ها برای کمک به آماده سازی شرایط تا دستیابی به توافق جامع که صلح پایدار در منطقه را محقق کند، تاکید کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.