اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه پاکستان به الجزیره گفت: فردا اسلامآباد میزبان مراسم امضای الکترونیکی یادداشت تفاهم میان ایران و آمریکا است.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، وزیر امور خارجه پاکستان امروز با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی، گفتگوی تلفنی انجام داد.
آنها از مذاکرات ایران و آمریکا که در مرحله نهایی خود قرار دارد و قرار است مراسم
امضای الکترونیکی آن فردا برگزار شود، استقبال کردند و ابراز امیدواری نمودند که این تحول مهم به صلح و ثبات پایدار در منطقه کمک کند.
وزیر امور خارجه عربستان از تلاشهای مستمر و مداوم پاکستان در حمایت از میانجیگری و گفتگو در سراسر این فرآیند قدردانی کرد.
دو طرف همچنین در مورد نشست آتی وزرای امور خارجه چهار منطقه (R-4) که قرار است اواخر این ماه در مصر برگزار شود، گفتگو و تبادل نظر کردند.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.