قطعی آب 12 ساعته در این استان

اقتصادنیوز شنبه 23 خرداد 1405 - 19:21
اقتصادنیوز: روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با صدور اطلاعیه‌ای از قطع جریان آب آشامیدنی برخی مناطق شهر بندرعباس در روز یکشنبه بیست و چهارم خردادماه به دلیل عملیات تعمیرات خط انتقال خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، براساس این اطلاعیه، جریان آب مشترکان ساکن در حد فاصل هتل امین تا بلوار صیادان، میدان یادبود، سه‌راه دلگشا و همچنین محله‌های یادبود و اوزی‌های جنوبی (شامل کوچه‌های موج، دانش، معرفت و شفق) از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر روز یکشنبه مدت ۱۲ ساعت قطع خواهد بود.

براساس این گزارش، این قطعی آب به‌منظور انجام عملیات ضروری تعمیرات بر روی خط انتقال آب شرب این مناطق اعمال می‌شود.

روابط عمومی آب و فاضلاب هرمزگان با قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان، از مشترکان ساکن در این مناطق خواست تا پیش از آغاز زمان عملیات، نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز و مدیریت مصرف اقدام کنند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.