اسلام‌آباد؛ میزبان مراسم امضای توافق ایران و آمریکا از طریق ویدئو کنفرانس

خبرآنلاین شنبه 23 خرداد 1405 - 21:04
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان از امضای توافق صلح ایران و آمریکا از طریق ویدئو کنفرانس طی فردا یکشنبه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، طاهر اندرابی سخنگوی وزارت خارجه پاکستان امروز شنبه اعلام کرد که اسلام آباد فردا یکشنبه مراسم امضای توافق صلح ایران و آمریکا را از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می‌کند.

به گزارش ایرنا، این در حالی است که پیش از این اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفته بود زمان امضای تفاهم میان ایران و آمریکا فردا نخواهد بود.

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان نیز تاکید کرده بود: ما بیش از هر زمان دیگری به یک توافق صلح نزدیک شده‌ایم. پاکستان با انتظار نهایی‌سازی احتمالی آن در ۲۴ ساعت آینده، خود را برای امضای الکترونیکی توافق صلح بلافاصله پس از آن آماده می‌کند و به دنبال آن مذاکرات در سطح کارشناسی هفته آینده برگزار خواهد شد.

۳۱۰۳۱۰

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.