خبر خوب ای‌اف‌سی برای پرسپولیس؛ برای آسیایی شدن فرصت دارید

پارسینه شنبه 23 خرداد 1405 - 22:22
فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به AFC اعلام کرد تکلیف نماینده سوم ایران در رقابت‌های آسیایی حداکثر تا ۹ تیرماه مشخص خواهد شد.

به گزارش پارسینه، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اخیراً سهمیه‌های فوتبال ایران در آسیا را اعلام کرد که بر این اساس استقلال و تراکتور در لیگ نخبگان آسیا شرکت خواهند کرد. این سایت، گل‌گهر را به عنوان نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا ۲ معرفی کرده و این در حالی است که هنوز تکلیف این ماجرا مشخص نشده است.

اگر رأی کمیته انضباطی در خصوص شکایت گل‌گهر از چادرملو تا تاریخ ۳۱ خرداد تأیید شود، گل‌گهر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود، در غیر این صورت سومین نماینده کشورمان در آسیا با برگزاری دو مسابقه مشخص می‌شود. بر اساس مصوبه کارگروه متشکل از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، یک دیدار بین پرسپولیس و چادرملو در روز ۵ تیرماه برگزار خواهد شد و برنده این مسابقه ۹ تیرماه با گل‌گهر بازی می‌کند تا به‌ این‌ ترتیب نماینده سوم ایران در آسیا تعیین شود. هر دو مسابقه بدون تماشاگر به انجام می‌رسد.

از این رو فدراسیون فوتبال در نامه‌ای که به زودی به AFC ارسال خواهد شد، اعلام کرده که با توجه به مذاکرات صورت گرفته تا ۹ تیر ماه برای معرفی نماینده ایران در سطح دوم رقابت‌های باشگاهی آسیا زمان دارد. فدراسیون در این نامه روند موجود را برای کنفدراسیون تشریح و بر معرفی نماینده سوم ایران تا تاریخ یاد شده تأکید کرده است.

 

                    

                

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.