رسانه‌ اسرائیلی: توافق آمریکا و ایران منافع امنیتی ما را به خطر می‌اندازد

مشرق نیوز شنبه 23 خرداد 1405 - 23:32
انتشار اخبار مربوط به نزدیک شدن زمان امضای توافق ایران و آمریکا، صهیونیست ها به تکاپو افتاده اند، و یک رسانه اسرائیلی نوشت که این توافق منافع امنیتی تل آویو را به خطر می اندازد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات این رژیم گزارش داد توافق آمریکا و ایران عمیق‌ترین منافع امنیتی اسرائیل را به خطر می اندازد.

در همین پیوند کابینه کوچک امنیتی رژیم صهیونیستی فردا شب برای برسی توافق احتمالی ایران و آمریکا تشکیل جلسه خواهد داد.

این تحرکات همزمان با گمانه زنی ها برای امضای توافق میان ایران و آمریکا صورت می گیرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد؛ توافق با ایران فردا ( یکشنبه ) امضا خواهد شد

ترامپ روز شنبه به وقت محلی در شبکه تروث سوشال خود مدعی شد: بلا فاصله بعد از امضای توافق تنگه هرمز نیز باز می‌شود.

رئیس جمهوری آمریکا ادعا کرد: توافق باراک حسین اوباما با ایران، یعنی برجام، مسیری آسان و زیبا و هموار به سوی سلاح هسته‌ای بود که ایران شش سال پیش به آن می‌رسید و تا الان دیگر مدتها از آن استفاده می‌کرد.

وی گفت: ما مشتاقانه منتظر همکاری با ایران و کل خاورمیانه در آینده‌ای دور هستیم. امیدواریم این روند به سرعت، آسانی و به شکلی روان پیش برود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.