گاف جدید خواهران منصوریان این بار در اینستاگرام + عکس

اقتصادنیوز شنبه 23 خرداد 1405 - 23:32
اقتصادنیوز: ظاهرا سواد در نزد خواهران منصوریان حکم کیمیا را دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، خواهران منصوریان از آن دست افرادی هستند که هر وقت شاهکار می زنند، همه فکر می کنند که بدتر از این دیگر نمی شود اما آنها دوباره ما را سورپرایز می کنند و ثابت می کنند که با منصوریان ها بد بودن نقطه پایانی ندارد و همیشه بدتر وجود دارد!

بعد از شاهکار هفته گذشته خواهران منصوریان که به فدراسیون ووشو حمله ور شده و بعد از شکستن در اتاق رئیس، میز، تابلوها، دوربین مدار بسته و... و فحاشی و ضرب و شتم پرسنل اقدام به خودزنی کردند(طبق بیانیه فدراسیون)، حالا شکل دیگری از شاهکار آنها را شاهد هستیم. شاهکاری که ثابت می کند سواد در نزد خواهران منصوریان حکم کیمیایی را دارد که آنها هرگز به آن نمی رسند!

شهربانو منصوریان بعد از حرف هایی که هفته گذشته در فدراسیون به کار برد، برای یک تبریک عروسی برادرش در استوری اینستاگرام به اندازه ای با واژه ها و سواد بیگانه است که مجبور شده از هوش مصنوعی کمک بگیرد و جالب اینکه سوتی بدی داده و پیام هوش مصنوعی را هم همراه پیام تبریک استوری کرده!

این سرنوشت قهرمانی است که حتی از نوشتن یک خط پیام تبریک ساده عاجز است و با این سطح از سواد داعیه حضور در سیاست و شورای شهر را هم دارد!

6428275

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.