کلوب| کاش بگذارند دوباره از فوتبال لذت ببریم

خبرورزشی یکشنبه 24 خرداد 1405 - 00:01
برنامه تازه جواد خیابانی و خداداد عزیزی داغ دل فوتبال دوستان را تازه کرد.

تا خواستیم بگوییم خدا را شکر که جواد خیابانی از صدا و سیما بازنشسته شد تا از افاضات و جملات گهربار ایشان کمتر بهره ببریم، ایشان اجازه نداد! او که تیشه برداشته و به ریشه خاطره خوش بازی با استرالیا در ۸ آذر ۱۳۷۶ و صعود ایران به جام جهانی فرانسه می زند.

حضور مستمر ایشان در انواع کانال ها، اینبار در یک برنامه اینترنتی کنار خداداد عزیزی ما را ناخودآگاه به یاد آخرین برنامه این دو و سوء تفاهم ها و درگیری ها و ناراحتی ها انداخت. جواد خیابانی همچنان بیشتر صحبت می کند و نمی گذارد میهمان حرف بزند و خداداد عزیزی بجای نظرات کارشناسی و انتقال تجربیات فنی و فوتبالی اش، از نظرات شخصی و خارج از عرف مایه می گذارد که هرگز در شان یک ملی پوش پیشکسوت نیست. حرفهایی که هوادار عادی فوتبال هم جلو دوربین شرم دارد بگوید و زیبنده یک اسطوره نیست.

انتظار داشتیم در تورنمنتی به بزرگی جام جهانی که تیم کشورمان هم در آن حضور دارد، یک برنامه تخصصی فوتبالی با حضور پیشکسوتان و کارشناسان فنی ببینیم و هواداران باز بتوانند از فوتبال لذت ببرند، همچون چند دهه گذشته که تلویزیون بیننده داشت و مرجع بود اما افسوس که انگار این فرصت را هم باید از دست رفته تلقی کرد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.