دکتر نشدم و نمی‌توانم در لیگ برتر باشم؛/ قلی‌زاده دلیل برنگشتن به ایران را اعلام کرد!

ورزش سه یکشنبه 24 خرداد 1405 - 00:29
ستاره چپ‌پای فوتبال ایران با وجود مصدومیت به کارش در لهستان ادامه می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، پایان قرارداد علی قلی‌زاده با لخ پوزنان در انتهای فصل 27-2026 موجب شده بود تا شایعه بازگشت او به فوتبال ایران و حضور در پرسپولیس جدی‌تر از همیشه مطرح شود و حتی مذاکراتی نیز با او صورت گرفته بود، اما در نهایت این ستاره لژیونر در لهستانی ماند و قراردادش را تمدید کرد.

قلی‌زاده که طی سه سال اخیر در لخ پوزنان حضور داشته، قبل از مصدومیت و پارگی رباط صلیبی قراردادش با این باشگاه را تمدید نکرده بود و احتمال داشت با رقم قابل توجهی به ایران بیاید، اما پس از آسیب دیدگی و توجه ویژه باشگاه لهستانی، یک فصل دیگر قراردادش را تمدید کرد.

البته این ستاره مصدوم یک دلیل مشخص هم برای عدم بازگشتش به ایران دارد که آن را تشریح کرد: «یک سال دیگر قراردادم با لخ پوزنان را تمدید کردم، اما برای بازگشت به ایران یک سری مشکلات وجود دارد؛ ازجمله سربازی! البته در پاسپورت من، مشمولان خارج از کشور درج شده و می‌توانم تا سه ماه بیایم و بعد باید بروم.»

او می‌گوید: «زمانی که از ایران رفتم، دانشجو بودم ولی دیگر نتوانستم دانشگاه بروم و دکتری ههم ندارم. نتوانستم به تحصیل ادامه بدهم و از معافیت موقت ملی‌پوشان تا 30 سالگی بهره بردم.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.