یاکین: ناکامی مقابل قطر خیلی تلخ بود

ورزش سه یکشنبه 24 خرداد 1405 - 03:28
سرمربی تیم ملی سوئیس از شکست مقابل قطر ناامید است و به عدم گلزنی تیمش اشاره می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه انتظار می‌رفت تیم ملی سوئیس کار راحتی مقابل قطر داشته باشد و به برتری پر گل برسد، در دقیقه 4+90 گل تساوی را دریافت کرد تا مورات یاکین، سرمربی این تیم افسوس موقعیت‌های از دست رفته در این دیدار را بخورد.

سرمربی تیم ملی سوئیس پس از تساوی برابر قطر در نشست خبری گفت: این نتیجه بسیار تلخ است چون شایسته برد بودیم. مساوی در این بازی خیلی دردناک است. ما تلاش زیادی کردیم اما به اندازه کافی پاداش نگرفتیم. از نظر گلزنی نمایش خوبی نداشتیم و در فوتبال اگر گل نزنی، گل می‌خوری.

یاکین ادامه داد که تیمش کنترل بازی را در اختیار داشته است: «بازی را در اختیار داشتیم، اما وقتی فقط یک بر صفر جلو هستید، حریف همیشه امیدوار می‌ماند. ما در لحظه‌ای گل خوردیم که دیگر فرصت واکنش نداشتیم.»

2481103

او درباره عملکرد قطر گفت: تیم حریف خوب دفاع کرد و تا آخر جنگید. آنها از لحظه خود استفاده کردند، اما مشکل اصلی خودمان بودیم و ناتوانی در تمام کردن موقعیت‌ها اتفاق افتاد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما نتوانستیم استفاده کنیم. در این سطح، این موضوع خیلی مهم است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.