آنچلوتی: کمی نگران هستم

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 25 خرداد 1405 - 23:15
سرمربی تیم ملی برزیل از عملکرد سلسائو طی نیمه اول دیدار با مراکش ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی پس از توقف تیم ملی فوتبال برزیل در نخستین مسابقه از گروه C جام جهانی 2026 مقابل مراکش اظهار داشت: مراکش تیم باکیفیتی است و دیدار سختی را پشت سر گذاشتیم. فکر می‌کنم بازی را خوب آغاز نکردیم. من کمی نگران هستم. در مالکیت توپ و نبردهای زیادی از حریف شکست خوردیم، اما در نیمه دوم بهتر شدیم.

وی در مورد مشکل سلسائو در 45 دقیقه نخست تصریح کرد: در این نیمه کارمان در خروج از فشار حریف دشوار شد. به نظرم می‌توانستیم بازی را بهتر کنترل کنیم.

سرمربی برزیل در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد شاگردانش مقابل مراکش رضایت دارد یا خیر، گفت: اگر واقعیت را بگویم، نه. انتظار شروع بهتری داشتم، اما اتفاقات مختلفی ممکن است در طول مسابقه رخ بدهد. از این به بعد روی بازی بعدی تمرکز می‌کنم.

قهرمان پنج دوره جام جهانی فوتبال در ادامه مسیر خود در راه صعود به مرحله حذفی رقابت‌ها، روز 30 خرداد مقابل هائیتی صف‌آرایی می‌کند و روز چهارم تیر با اسکاتلند روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.