اتریش برای آینده رانگنیک تصمیم گرفت

ورزش سه دوشنبه 25 خرداد 1405 - 23:15
قرارداد رالف رانگنیک با تیم ملی ‌اتریش تمدید شد.

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال اتریش اعلام کرد که ‌رالف رانگنیک قراردادش را تا پایان سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است. در صورت صعود اتریش به یورو ۲۰۲۸، این قرارداد به طور خودکار تا پایان آن رقابت‌ها نیز تمدید خواهد شد.

این تصمیم تا حدی غافلگیرکننده بود، زیرا در هفته‌های اخیر نام رانگنیک به ‌آث میلان گره خورده بود و حتی گفته می‌شد او برای قبول سمت مدیریتی با این باشگاه مذاکره کرده است. همچنین او در گذشته چندین بار با مدیران فدراسیون فوتبال اتریش اختلاف‌نظر داشت.

با این حال، به نظر می‌رسد این اختلافات برطرف شده است. مسئولان فدراسیون اعلام کردند تمدید قرارداد رانگنیک، درست پیش از شروع جام جهانی، پیامی از اتحاد و جاه‌طلبی مشترک برای آینده فوتبال اتریش است.

رانگنیک از ژوئن ۲۰۲۲ هدایت اتریش را بر عهده دارد. او این تیم را در یورو ۲۰۲۴ به صدر گروه و مرحله یک‌هشتم نهایی رساند و سپس دو سال بعد برای نخستین بار اتریش را به جام جهانی رساند. حالا اتریشی‌ها امیدوارند در آمریکا، مکزیک و کانادا گام دیگری در مسیر پیشرفت خود بردارند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.