مرحله جدید نبرد، تاب‌آوری اقتصادی و اجتماعی است

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 25 خرداد 1405 - 23:17
فرمانده بسیج سازندگی کشور گفت:امروز مرحله جدید نبرد که تاب‌آوری اقتصادی و اجتماعی بوده، آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم سردار محمد زهرای فرمانده بسیج سازندگی کشور امروز در نشست تخصصی «اقتصاد مقاومتی و تبیین الگوی قرارگاه جنگ اقتصادی»  اظهارداشت: بسیج سازندگی نه متولی انحصاری اقتصاد کشور است و نه به تنهایی مسئول مردمی‌سازی اقتصاد، اما این مسئولیت را بر دوش خود حس می‌کند تا در این مسیر گام بردارد.

او تصریح کرد که این نهاد نه در تقابل با دولت یا مجلس، بلکه در جایگاه حامی، تسهیل‌گر، تنظیم‌کننده و جهت‌دهنده به جریان مردمی اقتصاد عمل می‌کند.

سردار زهرایی افزود: نبرد اخیر که نبرد نهایی جبهه حق با استکبار بود، نشان داد دشمن با تمام قوا و به صورت «وجودی» وارد میدان شده است. او در بُعد نظامی با شکست سختی از نیروهای مسلح ایران اسلامی مواجه و عقب‌نشین کرد و در نبرد اجتماعی نیز مردم رشید ایران با حضور در صحنه و اطاعت از فرمان ولیّ فقیه، ثابت کردند که دشمن در این عرصه هم شکست خورده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز مرحله تازه ای از نبرد به نام «تاب‌آوری اقتصادی و اجتماعی» آغاز شده است. دشمن روی معیشت مردم و نقاط ضعف اقتصادی تمرکز کرده، زیرا گمان می‌کند با فشار اقتصادی بر سفره مردم، آن‌ها را در بُعد اجتماعی شکننده کرده و به اهدافش می‌رسد که در اشتباه است.

سردار زهرایی تأکید کرد: به همین دلیل به ایجاد «قرارگاه جنگ اقتصادی» نیاز داریم؛ مشابه الگوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) در نیروهای مسلح که با «وحدت فرماندهی» عمل می‌کند. لازم است در اقتصاد نیز میان دولت، ارکان نظام، نهادهای حاکمیتی، حلقه‌های میانی و به‌ویژه مردم، وحدت فرماندهی و هم‌افزایی ایجاد شود تا با آرایش جنگی در برابر دشمن، از معیشت مردم صیانت کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.