رایزنی وزرای خارجه قطر و کویت درباره توافق ایران و آمریکا

خبرآنلاین یکشنبه 24 خرداد 1405 - 09:15
«شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر در تماس تلفنی با «جراح جابر الاحمد الصباح» وزیر امور خارجه کویت درخصوص تحولات منطقه و توافق احتمالی میان ایران و آمریکا گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرآنلاین، وزارت خارجه قطر اعلام کرد طرفین در این تماس روابط همکاری میان دو کشور و راه‌های حمایت و تقویت آن را بررسی کردند و همچنین درباره تلاش‌های میانجی‌گرانه میان ایران و آمریکا گفت‌وگو کردند.

به روایت ایسنا، در این چارچوب، طرفین رضایت عمیق خود را از پیشرفت حاصل‌شده در مذاکرات و اعلامیه پاکستان مبنی بر دستیابی به متن نهایی توافق صلح ابراز کردند.

آن‌ها همچنین امیدواری خود را نسبت به امضای قریب‌الوقوع این توافق از سوی طرفین ایرانی و آمریکایی اعلام کردند.

وزرای خارجه قطر و کویت همچنین بر حمایت کامل خود از تلاش‌های سازنده و جاری برای حل‌وفصل تمامی مسائل باقی‌مانده از طریق گفت‌وگو و راهکارهای مسالمت‌آمیز تاکید کردند.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.