هفتمی تیم والیبال بانوان ایران با شکست میزبان

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 24 خرداد 1405 - 09:40
تیم ملی والیبال ایران در جام والیبال بانوان آسیا با شمست فیلیپین در جایگاه هفتم مسابقات قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله دوم جام والیبال بانوان آسیا از روز گذشته (شنبه 23 خرداد) در شهر کاندون فیلیپین آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران در چارچوب مسابقات این مرحله صبح یکشنبه به مصاف فیلیپین رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد تا علاوه بر کسب سومین برد خود در این مسابقات، در جایگاه هفتم جام والیبال زنان آسیا قرار گیرد.

شاگردان لی دو هی در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 12 و 25 بر 21 فاتح این میدان شدند تا جام والیبال زنان آسیا 2026 را با پیروزی به پایان برسانند.

الهه پورصالح با کسب 18 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و فیلیپین را به دست آورد تا برای سومین بار این عنوان را در مسابقات تیم ملی زنان کشورمان در این رقابت‌ها به دست آورد.

تیم ملی والیبال زنان ایران که در پایان مرحله مقدماتی با کسب دو پیروزی مقابل لبنان و هنگ کنگ و 6 امتیاز در رتبه چهارم جدول گروه دوم قرار گرفت با این پیروزی به کار خود در جام والیبال زنان آسیا 2026 با سه برد و سه شکست و کسب رتبه هفتم مسابقات پایان داد.

انتهای پیام/ 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.