پوپوویچ: افتخار می‌کنم سرمربی استرالیا هستم

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 24 خرداد 1405 - 10:54
سرمربی استرالیا از عملکرد تیمش مقابل ترکیه در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2026 ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تونی پوپوویچ که تیم تحت‌هدایتش صبح امروز (یکشنبه - به وقت تهران) در اولین بازی خود در گروه D جام جهانی 2026 موفق شدند دست به کار بزرگی بزنند و تیم ملی فوتبال ترکیه را با نتیجه 2 بر صفر از پیش‌رو بردارند، پس از این دیدار گفت: افتخار می‌کنم که سرمربی این تیم هستم. من از تجربه این اتفاق و نشاندن لبخند بر چهره این افراد که این همه راه را برای حمایت از ما به اینجا آمده‌اند و برای این تیم جوان، خوشحالم. به کادر فنی به خاطر زحماتی که کشیدند و تصمیمات خوبی که در کنار زمین گرفتند، افتخار می‌کنم. من سعی کردم آنها را راهنمایی کنم، سعی کردم از بازیکنان حمایت کنم، آنها فوق‌العاده بودند.

سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا همچنین درباره عملکرد پاتریک بیچ دروازه‌بان تیمش که در این بازی عالی ظاهر شد، خاطرنشان کرد: این چیزی است که ما همیشه از این او دیده‌ایم. پاتریک امروز عملکرد خوبی داشت و برایش خیلی خوشحالم.

تونی پوپوویچ همچنین تمجید ویژه‌ای از زننده گل دوم تیمش کرد و اظهار داشت: کانر متکالف احتمالاً از زمان حضورش در کنار ما، حالا در آماده‌ترین شکل ممکن خود است. او خیلی تلاش کرد و خوشحالم که موفق به گلزنی شد چون ما مدام از کانر می‌خواهیم بیشتر شوت بزند و باید با پای چپش بهتر عمل کند. او در صحنه گل بی‌نظیر عمل کرد.  

پوپوویچ که تیمش باید جمعه شب در سیاتل به مصاف آمریکای میزبان برود، گفت: ما ریکاوری خواهیم کرد، آماده آن بازی خواهیم شد و به تیم بسیار خوب آمریکا احترام خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.