تیم ملی بدون غایب از تیخوانا به لس‌آنجلس می‌رود

افکار نیوز یکشنبه 24 خرداد 1405 - 11:06
تیم ملی ایران ساعاتی بعد با ترک تیخوانا با حضور همه بازیکنان راهی لس آنجلس خواهد شد.

پس از آخرین جلسه تمرینی در تیخوانا ملی‌پوشان ایران فردا به وقت محلی (امشب به وقت ایران) برای انجام نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی با پروازی اختصاصی راهی لس انجلس آمریکا خواهند شد. در این سفر بازیکنان تیم ایران به همراه اعضایی که روادید آنها صادر شد، حضور خواهند داشت.

امیر قلعه‌نویی و مهدی طارمی، سرمربی و بازیکن تیم ملی ساعاتی پس از ورود تیم به لس‌آنجلس در نشست خبری پیش از بازی شرکت خواهند کرد. این نشست خبری در ورزشگاه سوفای لس‌آنجلس و از ساعت ۱۵:۴۵ به وقت محلی برگزار خواهد شد.

پس از پایان این نشست خبری، بازیکنان و کادر فنی تیم ملی با حضور در ورزشگاه و قدم‌زدن در زمین چمن این استادیوم، از نزدیک با وضعیت میزبان دیدار روز دوشنبه آشنا خواهند شد.

بر اساس قوانین رقابت‌های جام جهانی، تیم‌های حاضر در مسابقات یک روز پیش از دیدار خود می‌توانند با حضور در استادیوم محل بازی، از شرایط چمن و فضای ورزشگاه آگاه می‌شوند.

بر اساس برنامه، آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار مقابل نیوزیلند ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی در زمین چمن کارسون اسپورتس پارک لس‌آنجلس برگزار خواهد شد. ۱۵ دقیقه ابتدایی این تمرین با حضور خبرنگاران و عکاسان بین‌المللی برگزار خواهد شد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.