رایزنی وزرای امور خارجه پاکستان و ترکیه درباره مذاکرات ایران و آمریکا

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 24 خرداد 1405 - 11:06
وزرای امور خارجه پاکستان و ترکیه در تماسی در خصوص روند دیپلماتیک بین ایران و آمریکا رایزنی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "محمد اسحاق دار"، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان دیشب با "هاکان فیدان"، وزیر امور خارجه جمهوری ترکیه گفتگوی تلفنی داشت.

طبق اعلام وزارت امور خارجه پاکستان، دو طرف در مورد اوضاع در حال تحول منطقه تبادل نظر کردند و از پیشرفت دلگرم کننده در جهت تفاهم بین ایالات متحده و ایران استقبال کردند.

آن‌ها ابراز امیدواری کردند که این تحولات مثبت، راه را برای صلح و ثبات پایدار در منطقه هموار کند.

هر دو توافق کردند که در مورد تحولات بیشتر با یکدیگر در تماس نزدیک باشند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.