رژیم صهیونیستی اهالی 29 شهرک جنوب لبنان را تهدید به حمله کرد

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 24 خرداد 1405 - 11:27
ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر به ساکنان 29 شهرک و روستا در جنوب لبنان هشدار داده که هدف حمله قرار خواهند گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم متجاوز صهیونیستی امروز یکشنبه بار دیگر به ساکنان 29 شهرک و روستا در جنوب لبنان هشدار داده است که هدف حمله جدید قرار خواهند گرفت.

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از ساکنان این شهرک‌ها و روستاها خواست منازل خود را تخلیه کنند و از آن منطقه خارج شوند.

رژیم صهیونیستی روز گذشته نیز به 20 شهرک در جنوب لبنان هشدار تخلیه صادر کرد و ساکنان آنها را تهدید به حمله کرد و حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان همچنان ادامه دارد.

منابع خبری صبح امروز از حمله پهپادی جدید رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک «العباسیه» در جنوب لبنان خبر دادند. رژیم صهیونیستی در تداوم تجاوزات به خاک لبنان همچنین شهرک «مجدل زون» در شهرستان صور در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی خود قرار داد.

منطقه الحوش در شهر صور و شهرک کفرتبنیت در النبطیه واقع در جنوب لبنان هدف تجاوز صهیونیست‌ها قرار گرفت. صهیونیست‌ها همچنین در تداوم تجاوزات به جنوب لبنان منطقه «النبطیه الفوقا» در جنوب لبنان را بمباران کردند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.