رایزنی مصر و پاکستان درباره تحولات منطقه‌ای

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 24 خرداد 1405 - 11:39
وزرای امور خارجه مصر و پاکستان در تماسی درباره تحولات منطقه‌ای و روند دیپلماتیک ایران و آمریکا گفتگو کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، محمد اسحاق دار، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان دیشب با بدر عبدالعاطی، وزیر امور خارجه جمهوری عربی مصر گفتگو کرد.

طبق اعلام وزارت امور خارجه پاکستان، دو طرف در مورد آخرین تحولات منطقه‌ای، از جمله پیشرفت در جهت تفاهم بین ایالات متحده و ایران گفتگو کردند.

آن‌ها ابراز امیدواری کردند که این تحولات مثبت به صلح، امنیت و ثبات پایدار در سراسر منطقه کمک کند.

هر دو طرف توافق کردند که ارتباط نزدیک خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.