بازگشت آخرین گروه از حجاج هرمزگانی؛ امشب

خبرآنلاین یکشنبه 24 خرداد 1405 - 12:16
مدیر حج و زیارت هرمزگان گفت: آخرین گروه از حجاج هرمزگان امشب از فرودگاه شیراز به کشور باز میگردند.

به گزارش خبرآنلاین، علی اصغر دهقانی افزود: این گروه از حجاج ۱۲۰ نفر هستند که از شهر جده به شیراز و از شیراز به صورت زمینی به هرمزگان منتقل خواهند شد.

وی گفت: دیگر حجاج هرمزگانی با چهار پرواز از ۱۹ خرداد به کشور بازگشته‌اند.

مدیر حج و زیارت هرمزگان افزود: امسال ۶۵۰ نفر از هرمزگان در پنج کاروان برای حج تمتع اعزام شده‌اند.

دهقانی افزود: ۳۹۸ تن از زائران هرمزگانی خانم و ۲۵۲ تن آقایان هستند.

وی گفت: زائران هرمزگانی از ۱۵ تا ۲۰ اردیبهشت به صورت زمینی به زاهدان و از آنجا با ۳ پرواز به مدینه منتقل شدند.

مدیر حج و زیارت هرمزگان گفت: زائران هرمزگانی پیش از حضور در مکه، هفت روز در شهر مدینه حضور داشتند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.