ایران با 29 بازیکن به آمریکا می‌رود

ورزش سه یکشنبه 24 خرداد 1405 - 12:16
سه بازیکن رزرو تیم ملی همراه با ملی پوشان راهی آمریکا خواهند شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که ابتدا گفته می‌شد تیم ملی 26 ویزا برای بازیکنان لیست نهایی دریافت کرده اما به نظر می‌رسد این تعداد به 29 افزایش پیدا کرده و بازیکنان رزرو هم امکان حضور در دیدارهای رسمی تیم ملی و همراهی بازیکنان را خواهند داشت تا تجربه ارزشمند حضور در جام جهانی آمریکا را تقریبا به دست بیاورند.

محمد خلیفه (20)، هادی حبیبی‌نژاد (30) و امیرحسین محمودی (19) سه بازیکن رزرو تیم ملی هستند که قرار بود در صورت مصدومیت یا بروز مشکل برای بازیکنان در فهرست نهایی قرار بگیرند اما در فاصله 48 ساعت تا شروع اولین بازی، فدراسیون فوتبال اعلام کرد که مصدومیت همه بازیکنان آسیب دیده برطرف شده و تیم ملی با نفرات کامل تمرین کرده است.

در این بین نکته مهم اینکه ویزای 11 عضو کادرفنی تیم ملی صادر نشده اما با این حال دیگر اعضا امکان سفر با تیم را به دست آوردند و در جمع ملی‌پوشان حضور خواهند داشت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.