اذعان ایهود باراک به قدرت ایران بعد از خروج از جنگ

افکار نیوز یکشنبه 24 خرداد 1405 - 12:40
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی همسو با رسانه های عبری زبان به قدرت ایران بعد از خروج از جنگ و ضعف اسرائیل اذعان کرد.

 در حالی که این روزها رسانه های مختلف عبری زبان به قدرت کشورمان در جریان مقابله با تجاوز آمریکایی اسرائیلی اعتراف می کنند ایهود باراک نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد، ایران از جنگ به راه افتاده، قدرتمندتر خارج شد.

 وی اضافه کرد، این در حالی است که رژیم صهیونیستی ضعیف تر از قبل از این جنگ خارج شده است.

روزنامه عبری زبان اسرائیل هیوم نیز پیشتر اعتراف کرد، جنگ علیه ایران با یک شکست راهبردی سنگین برای رژیم صهیونیستی پایان یافت. نظام حاکم بر این کشور همچنان پابرجاست و اورانیوم غنی شده را در اختیار دارد.

در ادامه این گزارش آمده است، رژیم صهیونیستی نتوانست اهداف راهبردی خود را در جنگ با ایران محقق سازد و از این جنگ ضعیف تر از قبل خارج شد. این در حالی است که ایران با وجود آن که ضربات سنگینی را متحمل شده قدرتمندتر از قبل از جنگ خارج شده است.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.