کلاهبردای از بچه یتیم در فوتبال ایران / وزارت ورزش ورود کرد

خبرآنلاین یکشنبه 24 خرداد 1405 - 13:18
کلاهبرداری از ایتام در فوتبال ایران باب نشده بود که چراغ آن هم روشن شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مشاور یکی از مدیران باشگاه‌های لیگ برتری، به اتهام دریافت مبلغی در حدود یک میلیارد تومان از یکی از ایتام تحت پوشش سازمان بهزیستی، تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، این فرد با طرح وعده‌هایی از جمله انعقاد قرارداد با این باشگاه شهرستانی، موفق به دریافت این مبلغ از جوانی ۱۸ ساله شده است. با این حال، پس از دریافت وجه، پیگیری‌های مکرر این جوان بی‌نتیجه مانده و وی در پاسخ به مطالبات مطرح‌شده، اظهار کرده است: «من ۲۸ پرونده دارم، این هم بیست‌ونهمی!»

در همین حال، مدیر باشگاهی که نام مشاور مذکور با او گره خورده است، با توجه به تبعات ایجادشده و خدشه واردشده به اعتبار حرفه‌ای خود، در تلاش است تا ضمن دسترسی به این فرد، زمینه بازگرداندن مبلغ پرداختی به این جوان تحت پوشش بهزیستی را فراهم کند.

همچنین، شکایتی در این خصوص به حراست وزارت ورزش و جوانان ارائه شده و روند رسیدگی به این پرونده در مراجع ذی‌صلاح در حال پیگیری است.

251 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.