چرا نباید رییس یک فدراسیون ویزا بگیرد؟/ ایرانی‌های آمریکا بیایند و حمایت کنند

خبرآنلاین یکشنبه 24 خرداد 1405 - 13:24
بازیکن سابق استقلال می‌گوید:«کارشکنی‌های فیفا و آمریکا خیلی عجیب است.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد مومنی بازیکن سابق استقلال و مدیر عامل سابق مس می گوید:«چه دلیلی دارد که رئیس فدراسیون فوتبال، ویزا نگیرد؟ این کارشکنی‌هایی که آمریکا انجام می‌دهد، برای بیرون از ورزش است. سیاست از ورزش جدا است، اما متاسفانه فیفا بله قربان گوی آمریکا شده. اینکه رئیس فدراسیون فوتبال ویزا نگرفته، توهین بزرگی به جامعه ورزش است. مشخص شد که حرف‌های اینفانتینو، همه دروغ بود وگرنه او در خصوص این مورد یعنی عدم صدور ویزا دخالت می‌کرد.»

متن کامل این گفت و گو را اینجا بخوانید.

251 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.