پیام به تیم مذاکره برای تسلیم نشدن مقابل تندروها

نامه نیوز یکشنبه 24 خرداد 1405 - 13:55
ابطحی به قالیباف و عراقچی پیام داد/ تحت فشار تندرو‌ها قرار نگیرید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدعلی ابطحی در پیامی خطاب به عراقچی و قالیباف تأکید کرد که مسیر گفت‌و‌گو و حل مشکلات معیشتی نباید تحت فشار «اقلیت تندرو» دچار اختلال شود و اکثریت جامعه حامی تفاهم هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمدعلی ابطحی در حساب شخصی خود در ایکس نوشت:

آقای قالیباف عزیز.

آقای عراقچی پرتلاش.

خیابان‌ها در طول ایام آتش‌بس مال افراطی‌ها نبود؛ مال همه ایران‌دوستان بود. این را از پیام‌های رهبری فعلی انقلاب هم می‌شد فهمید.

به وقت تفاهم، که می‌تواند مشکل معیشت را عزیزانه از سر مردم بردارد، حق ندارید تحت تأثیر جمع بسیار اندکی که به شما‌ها ایراد می‌گیرند، فحاشی می‌کنند و وبال چندساله مردم هستند، قرار بگیرید.

این صدا‌های خشن و بلند، صدای اندکی از مردم است.

صدای دل‌های مردمِ قدردانِ زحمات شما که تریبون ندارند را باید بشنوید.

بنا به نظرسنجی‌ها، اکثریت صدای خیابان که در این مدت مقاومت کرد، طرفدار گفت‌وگوی عزتمندانه شما و حل مشکلات معیشتی مردم است.

به‌خصوص شما که مظلومید. خودشان می‌دانند؛ مگر می‌شود بدون اذن رهبری چنین تصمیمرگی گرفته شود؟

 

 

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.