انهدام گروهک‌ تروریستی وابسته به آمریکا و اسرائیل در جنوب شرق ایران

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 24 خرداد 1405 - 14:32
گروهک‌ تروریستی وابسته به آمریکا و اسرائیل در جنوب شرق ایران منهدم شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، در ادامه‌‌ سلسله عملیات‌های پیش‌دستانه سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره‌کل اطلاعات سیستان و بلوچستان، یک هسته‌‌ دیگر سازمان یافته و مترصد گروهک‌های تروریستی ـ تکفیری وابسته به سرویس‌های جاسوسی دشمن آمریکایی ـ صهیونی شناسایی و پیش از هرگونه اقدام ایذایی، 4 نفر از عناصر عملیاتی و جاسوسی این هسته با مشارکت عملیاتی قرارگاه شهید سجاد سپاه پاسداران بازداشت شدند.

این مزدوران که تحت پوشش گروهک‌های تروریستی تکفیری مستقر درمنطقه فعالیت می کردند، ماموریت شناسایی فرماندهان ارشد نظامی و مقرهای ستاد فرماندهی انتظامی و سپاه در سراوان و قصرقند برای اقدام تروریستی، طراحی عملیات خرابکارانه و تروریستی علیه زیرساخت‌های غیرنظامی و خدمات‌رسان به مردم در کنارک و چابهار، قاچاق سلاح و مهمات برای سایر تیم‌های گروهک‌ها در شهرستان‌های چابهار و نیک‌شهر و آموزش نظامی به عناصر تازه جذب شده را بر عهده داشتند.

تروریست‌های دستگیر شده، دارای سابقه‌ی عملیات‌های تروریستی در سال 1404 علیه پرسنل انتظامی، کسبه و یک تبعه‌ی خارجی در شهرستان قصرقند و نیز علیه کارکنان اردوگاه اتباع در شهرستان سراوان هستند.

از محل یکی از خانه‌های امن متعلق به تیم مذکور 9 قبضه اسلحه کلاشینکف و 2000 فشنگ کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.