تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به بیروت نیز با چراغ سبز آمریکا انجام شد

مشرق نیوز یکشنبه 24 خرداد 1405 - 17:12
منابع خبری تاکید کردند که تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت نیز با چراغ سبز آمریکا انجام شده است.

به گزارش مشرق، منابع خبری امروز یکشنبه فاش کردند که تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت با چراغ سبز آمریکا انجام شده است.

بگاه خبری آکسیوس که به منابع اسرائیلی و آمریکایی نزدیک است، فاش کرد که اسرائیل مدتی پیش از حمله امروز به بیروت، فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) را از این حملات باخبر کرده بوده است.

در حالی که آمریکا در توافق آتش‌بس با ایران متعهد شده بود که درگیری‌ها در تمام جبهه‌ها از جمله لبنان پایان می‌یابد، این بار هم تجاوز اسرائیل به بیروت با اطلاع قبلی آمریکایی‌ها انجام شده است.

رژیم اشغالگر صهیونیستی امروز با نقض آشکار آتش‌بس به یک ساختمان مسکونی پنج طبقه در منطقه الغبیری در ضاحیه جنوبی بیروت حمله کرد.

خبرگزاری ملی لبنان اعلام کرد که در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در الغبیری در ضاحیه جنوبی بیروت سه نفر به شهادت رسید و شش تن دیگر زخمی شدند.

دفاع مدنی (شهری) لبنان نیز اعلام کرد که شمار شهدای حمله رژیم اشغالگر به ضاحیه جنوبی بیروت به ۳ و تعداد زخمی‌ها به ۶ نفر افزایش یافته است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.