ارائه خدمات مبتنی بر کارت در بانک‌تجارت فعال شد

مشرق نیوز یکشنبه 24 خرداد 1405 - 17:34
ارائه خدمات مبتنی بر کارت در بانک‌تجارت در کمتر از ۲۴ ساعت فعال شد.

به گزارش مشرق، ضمن قدردانی از سعه صدر مشتریان ارجمند به استحضار می‌رساند، ارائه خدمات انتقال وجه از طریق خودپرداز و خرید از پایانه‌های فروشگاهی و سایر درگاه‌های پرداخت در کمتر از ۲۴ ساعت پس از اختلال، صبح امروز ( یکشنبه ۲۴ خرداد ماه) فعال گردید.

همچنین انجام خدمات مبتنی بر کارت از بستر همراه بانک‌تجارت امکانپذیر است.

ضمنا تمامی شعب بانک تجارت در سراسر کشور آماده ارائه خدمات واریز و برداشت به مشتریان فاقد حساب متصل به کارت می‌باشند.

برای رفاه حال مشتریان، سقف تراکنش‌های روزانه انتقال وجه کارتی از مبدا بانک‌تجارت به یک میلیارد و پانصد میلیون ریال افزایش یافت که مشتریان می‌توانند، سقف مذکور را در ۱۰ تراکنش یکصدوپنجاه میلیون ریالی انجام دهند .

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.