رد واگذاری باشگاه پرسپولیس به سایپا

مشرق نیوز یکشنبه 24 خرداد 1405 - 17:34
باشگاه سایپا در فصل جدید با نام سایپا با قدرت شرکت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، رضا حسینی مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا و عضو غیر موظف هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا با تکذیب خبر واگذاری برند این باشگاه به غیر گفت: خبر واگذاری برند سایپا صحت ندارد و این مجموعه با قدرت در لیگ جدید با اسم سایپا شرکت خواهد داشت.

وی ادامه داد: امسال در برخی از ماموریت های باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا اولویت بندی های جدیدی صورت گرفته و توجه به ورزش کارگری با نگاه ویژه ای دنبال خواهد شد.

حسینی تاکید کرد: برای مدیریت منابع برخی جابه‌جایی‌ها در اموال باشگاه در دستور کار قرار دارد اما این مجموعه قدیمی و پر افتخار مانند گذشته پرقدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

در روزهای اخیر صحبت‌هایی درباره خرید امتیاز باشگاه سایپا در لیگ دسته اول از سوی باشگاه پرسپولیس مطرح شده بود. پرسپولیس در نظر دارد تیمی به عنوان پرسپولیس «ب» را در لیگ دسته اول تشکیل دهد.

منبع: تسنیم

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.