پس از حمله به ضاحیه، نتانیاهو تولد ترامپ را تبریک گفت

همشهری آنلاین یکشنبه 24 خرداد 1405 - 17:49
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بلافاصله پس از هدف قرار دادن ضاحیه جنوبی تولد رئیس‌جمهور آمریکا را تبریک گفت.

به گزارش همشهری آنلاین، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بلافاصله پس از هدف قرار دادن ضاحیه جنوبی به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا سالگرد تولدش را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که دو طرف به ارتقای اتحاد ادامه دهند.

بر اساس گزارش شبکه خبری الجزیره، وی همچنین تأکید کرد: «تولدت مبارک دونالد! امسال تولدت در زمان خاصی فرا می‌رسد، زیرا آمریکا ۲۵۰ سالگی آزادی خود را جشن می‌گیرد.»

نتانیاهو در ادامه این پیام افزود: «آرزو می‌کنم در حالی که آمریکا را به سوی آینده‌ای روشن هدایت می‌کنید ما نیز در پی گسترش و ارتقای اتحاد ایالات متحده و اسرائیل به سوی چشم‌اندازهای وسیع‌تری باشیم!»

این پیام در حالی منتشر شده که اخیرا محافل صهیونیستی از اینکه رژیم صهیونیستی از تفاهم احتمالی ایران و آمریکا کنار گذاشته شده و هیچ‌یک از اهداف صهیونیست‌ها از حملات به ایران محقق نشده است، نگران و عصبانی است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.