چهار از چهار: این ژاپن شگفت انگیز

ورزش سه یکشنبه 24 خرداد 1405 - 17:49
ژاپن با عبور از سد اسلوونی، هفته نخست لیگ ملت‌ها را بدون شکست به پایان رساند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ژاپن در آخرین دیدار خود از هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۵ با نتیجه ۳ بر ۱ اسلوونی را شکست داد تا با چهار پیروزی متوالی، مقتدرانه به کار خود در این هفته پایان دهد.

در چارچوب دیدارهای روز پایانی هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال در شهر لینی چین، تیم‌های ملی والیبال ژاپن و اسلوونی که هر دو در سه مسابقه قبلی خود به پیروزی رسیده بودند، برابر یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت این ژاپن بود که با نتیجه ۳ بر ۱ به برتری رسید.

در این مسابقه جذاب و تماشایی، اسلوونی ست نخست را در رقابتی نزدیک با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به سود خود به پایان رساند، اما ژاپنی‌ها که در همان ست نیز نمایش شایسته‌ای ارائه کرده بودند، خیلی زود به جریان بازی بازگشتند و کنترل مسابقه را در دست گرفتند. شاگردان لوران تیلی موفق شدند ست‌های دوم تا چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۲ از آن خود کنند تا چهارمین پیروزی متوالی‌شان در لیگ ملت‌ها را جشن بگیرند و نخستین شکست اسلوونی را در این رقابت‌ها رقم بزنند.

در ترکیب تیم ملی ژاپن، یوجی نیشیدا و یوکی ایشیکاوا به ترتیب ۱۷ و ۲۳ امتیاز کسب کردند و نقش مهمی در این پیروزی داشتند. در سوی مقابل نیز نیک مویانوویچ و تونچک اشترن به ترتیب ۱۸ و ۲۱ امتیاز برای تیم ملی اسلوونی به دست آوردند.

ژاپن با این پیروزی ۷.۷۵ امتیاز نیز به اندوخته خود در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال اضافه کرد.

بدین ترتیب، هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال برای هر دو تیم به پایان رسید؛ جایی که ژاپن با چهار پیروزی از چهار مسابقه، عملکردی بی‌نقص از خود بر جای گذاشت و اسلوونی نیز با ثبت سه برد و یک شکست، هفته اول را به پایان رساند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.