اولین واکنش ترامپ به نقض جدید آتش‌بس توسط اسرائیل

همشهری آنلاین یکشنبه 24 خرداد 1405 - 18:39
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از حمله به بیروت در صبح امروز انتقاد کرد و گفت که شایسته بود رخ ندهد. او مدعی شد که این حمله در روزی متمایز و در حالی انجام شد که آمریکا در آستانه توافق صلح با ایران بود.

به گزارش همشهری آنلاین، ترامپ امروز یکشنبه در شبکه اجتماعی تروث سوشال ادعا کرد: حمله در بیروت، به خصوص در چنین روز مهمی، نباید اتفاق می‌افتاد و ما به دستیابی به توافق صلح با ایران بسیار نزدیک هستیم.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه عنوان کرد: اسرائیل حق دارد از خود در برابر تهدیدات دفاع کند، اما حمله‌ای که به آن پاسخ داد بسیار جزئی و بی‌اهمیت بود. اسرائیل نباید حمله دیگری در لبنان انجام دهد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.