آماده‌باش اسرائیل برای حملات موشکی ایران

عصر ایران یکشنبه 24 خرداد 1405 - 19:27
رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) بار دیگر برخلاف مفاد آتش‌بس ایران و آمریکا و برخلاف خواسته‌های ایران در یادداشت تفاهم مبنی بر پایان درگیری‌ها در همه جبهه‌ها از جمله لبنان، دست به تجاوز به ضاحیه لبنان زده است.
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در پی حمله ساعتی پیش به ضاحیه بیروت، خود را برای حملات موشکی ایران آماده می‌کند.
 
به گزارش فارس؛ «ایال زمیر» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در حال ارزیابی شرایط با تمامی فرماندهان ارتش این رژیم در پی حمله هوایی به حومه جنوبی بیروت بوده و ارتش اسرائیل خود را برای حملات موشکی ایران آماده می‌کند.
 
رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) بار دیگر برخلاف مفاد آتش‌بس ایران و آمریکا و برخلاف خواسته‌های ایران در یادداشت تفاهم مبنی بر پایان درگیری‌ها در همه جبهه‌ها از جمله لبنان، دست به تجاوز به ضاحیه لبنان زده است.
 
بر اساس اعلام رسانه‌های اسرائیلی، حمله به ضاحیه بیروت، با هماهنگی آمریکا صورت گرفته و فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) در جریان این حمله قرار گرفته است.
 
مقامات اسرائیلی معتقدند که ارزیابی کنونی حاکی از آن است که اسرائیل به نقض آتش‌بس پاسخ خواهد داد و به شلیک موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی اقدام خواهد کرد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.