آماده‌باش ارتش رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ ایران

ورزش سه یکشنبه 24 خرداد 1405 - 19:52
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد بر اساس ارزیابی وضع موجود، ارتش خود را برای شلیک موشک به سمت اراضی اشغالی طی ساعات آینده آماده می‌کند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، پس از حمله مجدد ارتش رژیم اشغالگر به بیروت، «ایال زامیر» رئیس ستاد کل ارتش این رژیم گفت در حال انجام ارزیابی‌های مداوم وضعیت با فرماندهان است.

وی افزود: بر اساس ارزیابی‌ها، ارتش در حال آماده‌سازی برای احتمال شلیک موشک به اسرائیل طی ساعات آینده است.

زامیر تأکید کرد ارتش اسرائیل همچنان در حالت آماده‌باش بالا و آمادگی کامل برای سناریوهای مختلف دفاعی و تهاجمی است.

رژیم صهیونیستی امروز با وجود هشدار ایران به ضاحیه بیروت حمله کرد که در اثر آن تعدادی از شهروندان لبنانی شهید و زخمی شده‌اند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.