پاسور بلژیک: در دفاع مقابل ایران ضعیف بودیم

ورزش سه یکشنبه 24 خرداد 1405 - 21:43
پاسور تیم ملی والیبال بلژیک، گفت: بازی واقعاً سختی بود، فکر می‌کنم شروع خیلی خوبی داشتیم.

به گزارش "ورزش سه"، استین دولست، پاسور بلژیک بعد از دیدار برابر ایران اظهار کرد: بازی واقعاً سختی بود. فکر می‌کنم شروع خیلی خوبی داشتیم. این را می‌شد از نتیجه فهمید، چون دو بر صفر جلو بودیم. اما بعد از آن، ایرانی‌ها ریسک بیشتری کردند و در ست سوم و چهارم کار برای بلژیک سخت‌تر شد.

کاپیتان تیم ملی والیبال بلژیک ادامه داد: با این حال، خیلی خوشحالم که توانستیم ست پنجم را مدیریت کنیم. به نظرم در ست سوم و چهارم سرویس‌های ما هم خوب نبود. در دفاع روی تور و دفاع زمینی عملکرد ضعیفی داشتیم و از سوی دیگر، آن‌ها در ست‌های سوم و چهارم بهتر بازی کردند.

وی افزود: بنابراین مسابقه بسیار نزدیک و پایاپایی بود، اما خیلی خوشحالم که در نهایت نتیجه به سود بلژیک تمام شد.


منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.