در پی مخالفت باشگاه‌ها و تصمیم سازمان لیگ؛ / لیگ برتری شدن استقلال رسماً منتفی شد

ورزش سه یکشنبه 24 خرداد 1405 - 22:20
تیم فوتسال استقلال تهران که به طور جدی به دنبال ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر و حضور در این رقابت‌ها بود، با پاسخ منفی سازمان لیگ رو به رو شد.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتسال استقلال که در دیدار جنجالی و پایانی مرحله نهایی لیگ دسته اول مقابل دائم پناه مشهد شکست خوردند و از صعود به لیگ برتر بازماندند، با رایزنی‌های فراوان به دنبال افزایش سهمیه لیگ و ۱۶ تیمی شدن بالاترین سطح باشگاهی بودند که در نهایت با مخالفت سازمان لیگ مواجه شدند تا به این ترتیب، هیچ شانسی برای شرکت در این رقابت‌ها از این مسیر نداشته باشند.

باشگاه استقلال سال گذشته به عرصه تیمداری در رشته فوتسال بازگشت و با وجود اینکه در لیگ دسته اول حضور داشت، بازیکنان مطرح و شاخصی را به خدمت گرفت و با استخدام کردن محمدرضا حیدریان، اسطوره فوتسال، به دنبال راهیابی به لیگ برتر پس از سال ها دوری بود. 

استقلالی‌ها به راحتی مرحله مقدماتی را پشت سر گذاشتند و در شرایطی که شانس اصلی صعود به شمار می‌رفتند، در دور نهایی دو شکست غیرمنتظره را در برابر پاس تهران و دائم پناه مشهد تجربه کردند و در حین ناباوری از لیگ برتر فاصله گرفتند.

اگرچه استقلالی‌ها به نحوه قضاوت داوران در بازی پایانی به خصوص بر سر گل لحظه آخری که مردود اعلام شد، اعتراض داشتند و معتقد بودند حق این تیم پایمال شده است، اما به هر حال، رایزنی مدیران نتیجه‌ای نداشت و آن‌ها مجبور هستند برای یک فصل دیگر در لیگ دسته اول رقابت کنند، مگر اینکه با خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری به بالاترین سطح فوتسال باشگاهی ایران راه یابند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.