گوترش حمله صهیونیست‌ها به بیروت را محکوم کرد

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 24 خرداد 1405 - 23:21
دبیرکل سازمان ملل متحد حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌ آنتونی گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: به شدت حملات امروز اسرائیل به بیروت را محکوم می‌کنم.

وی افزود: این حملات با وجود آتش‌بس و در زمانی که انتظار می‌رود آمریکا و ایران به توافقی برسند که مسیر را برای حل صلح‌آمیز این درگیری هموار کند، انجام شد.

گوترش اظهار داشت: این درگیری تأثیر ویرانگری بر اقتصاد جهان دارد.

وی افزود: از همه طرف‌ها می‌خواهم که در این لحظه حساس، حداکثر خویشتن‌داری را نشان دهند.

گوترش گفت: به شدت امیدوارم که تلاش‌های جاری آمریکا و ایران به نتیجه‌ای موفق دست یابد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

اعتراف کابینه اسرائیل به بن‌بست راهبردی

▪️پرونده‌های ایران و لبنان تفکیک‌ناپذیرند

🔹شبکه 15 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که وزرای کابینه این رژیم در ارزیابی‌های داخلی خود، به شکست تلاش‌ها برای جدا کردن مسیر مذاکرات مربوط به لبنان از پرونده ایران اذعان کرده‌اند.

🔹 وزرای کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی تأیید کردند که راهبرد آن‌ها برای تفکیک این دو پرونده، در عمل به بن‌بست رسیده و کارایی خود را از دست داده است.

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.