ناگلزمن: شروعی مهم و راضی‌کننده داشتیم

مشرق نیوز دوشنبه 25 خرداد 1405 - 00:10
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان گفت: از این‌که توانستیم در بازی خود در جام‌جهانی هفت گل بزنیم و در بیشتر دقایق بازی عملکرد خوبی داشته باشیم، بسیار راضی هستم.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال آلمان در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش درخشانی از خود ارائه داد و موفق شد مقابل کوراسائو به پیروزی پرگل هفت بر یک دست پیدا کند.

یولیان ناگلزمن، سرمربی تیم ملی آلمان، در نشست خبری پس از این مسابقه و در حالی که رضایت در چهره‌اش دیده می‌شد، اظهار کرد: چند دقیقه طول کشید تا بعد از گل تساوی دوباره به بازی برگردیم.

وی افزود: کوراسائو در تمام دقایق این بازی فوتبال بازی کرد و همان‌طور که دیدیم دنبال ضد فوتبال نبود. مشتاقم ببینم در ادامه مسابقات، این تیم چه عملکردی خواهد داشت.

سرمربی آلمان خاطرنشان کرد: از این‌که توانستیم هفت گل بزنیم و در بیشتر دقایق بازی عملکرد خوبی داشته باشیم، بسیار راضی هستم.

ناگلزمن در پایان گفت: شروع با پیروزی همیشه مهم است و خوشحالیم که به آن رسیدیم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.