رونمایی از اتوبوس اختصاصی ایران در آمریکا

ورزش سه دوشنبه 25 خرداد 1405 - 03:03
تیم ملی اتوبوس اختصاصی و منقش به پرچم خود را در آمریکا خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران به لس آنجلس رسید و امیر قلعه‌نویی با همراهی مهدی طارمی راهی سالن کنفرانس خبری شدند تا در نشست مطبوعاتی مربوط به دیدار مقابل ایران برابر نیوزیلند شرکت کنند و به سوالات خبرنگاران در مورد این مسابقه پاسخ بدهند.

این در حالی است که همزمان بازیکنان تیم ملی در هتل مستقر شدند. بر اساس تصاویر منتشره، اعضای تیم ملی ایران قرار است با اتوبوس اختصاصی خود که هم اکنون مقابل هتل پارک شده، راهی محل تمرین خواهند شد.

تمرین تیم ایران در حالی در استادیوم سوفی برگزار خواهد شد که این اتوبوس اختصاصی از شرکت هیوندای تا پایان تورنمنت در خاک آمریکا در اختیار تیم ملی ایران خواهد بود. اتوبوسی که با رنگ بنفش طراحی شده و البته منقش به لوگوی پرچم ایران و همچنین نام تیم ملی است.

2481601

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.