اولین عکس تیم ملی در هتل: دکتر (عکس)

ورزش سه دوشنبه 25 خرداد 1405 - 03:52
مربی تیم ملی فوتبال ایران از حضورشان در هتل وست‌دریفت لس‌آنجلس خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، بلافاصله پس از اینکه کاروان تیم ملی فوتبال ایران به هتل وست‌دریفت، محل اقامتش در لس‌آنجلس رسید، دکتر علی‌اصغر قربانعلی‌پور یکی از دستیاران امیر قلعه‌نویی تصویری از خود در این هتل منتشر کرد تا خبر حضورشان در آنجا را اعلام کند.

قربانعلی‌پور که یکی از مربیان فعال تیم ملی شناخته می‌شود و هفته‌ها و ماه‌های پرفشاری را پشت سر گذاشته و بازیکنان ایران را از نظر بدنی آماده جام جهانی 2026 کرده، تصویری از خود در هتل وست‌دریفت لس‌آنجلس منتشر کرد.

با توجه به عدم حضور مسؤولان رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران در کنار اعضای کادر فنی و بازیکنان در سفر به لس‌آنجلس، انتشار این تصویر از مربی تیم ملی هم می‌تواند به نوعی اطلاع رسانی به اصحاب رسانه هم باشد تا در جریان استقرار کامل اعضای تیم در هتل قرار بگیرند.

2481629

قربانعلی‌پور همراه با دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان، پس از استراحت کوتاه مدت در هتل، به ورزشگاه سوفای می‌روند تا بازدیدی از محل برگزاری دیدار با نیوزیلند داشته باشند و پس از آن هم آخرین جلسه تمرینی را پشت سر می‌گذارند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.