امیر قلعه‌نویی: دوست داشتیم سردار آزمون کنار ما باشد!

همشهری آنلاین دوشنبه 25 خرداد 1405 - 06:55
امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار با نیوزیلند شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی فوتبال ایران بامداد سه‌شنبه، راس ساعت 04:30 به وقت ایران باید در اولین دیدار خود در جام جهانی 2026 برابر نیوزیلند قرار بگیرد. شاگردان امیر قلعه‌نویی چند ساعتی است که به لس‌آنجلس رسیده‌اند و نشست خبری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با نیوزیلند برگزار شد.

سرمربی تیم ملی ایران در خصوص غیبت سردار آزمون گفت:

"سردار آزمون بازیکن بزرگی است. زحمات زیادی را کشیده و دوست داشتیم در کنار ما باشد اما حالا نیست‌. مثلا می‌بینید نیمار یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان برزیل است و وقتی در شرایط خوبش نیست به تیم ملی دعوت نمی‌شود."

قلعه‌نویی افزود:

"می‌دانیم ایرانی‌های زیادی در لس‌آنجلس هستند. خود من هم ۲-۳ بار به این شهر سفر کردم. انتظار ما این است که به ما انرژی بدهند و به دور از هر مسائلی تیم کشورشان را تشویق و دعا کنند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.