چرا قلعه‌نویی، نیوزیلند را با آرژانتین مقایسه کرد/ امیر نقطه قوت حریفش را لو داد

خبرورزشی دوشنبه 25 خرداد 1405 - 08:46
اولین نشست خبری سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در لس آنجلس با تحلیل امیر قلعه‌نویی در رابطه با وضعیت نیوزیلند همراه بود.

لابلای سوال‌های مطرح شده از امیر قلعه نویی یکی از خبرنگاران درباره کیفیت تیم ملی نیوزیلند از او پرسید که سرمربی تیم ملی کشورمان با احترام درباره این حریف صحبت کرد.

قلعه‌نویی در مورد کیفیت تیم ملی نیوزیلند که پایین‌ترین تیم رنکینگ فیفا را بین تیم‌های حاضر در مسابقات دارد و به همین دلیل خیلی‌ها انتظار دارند ایران فردا به برتری برسد، تصریح کرد: «همه تیم‌هایی که اینجا هستند، از بهترین‌های منطقه خودشان در هر قاره‌ا بوده‌اند؛ فرقی نمی‌کند نیوزیلند باشد یا قهرمان دوره گذشته یعنی آرژانتین. تیم‌ها با تلاشی که انجام دادند و با گذراندن مراحل سخت به جام جهانی رسیدند. هیچ تیمی آسان به اینجا نرسیده و شایستگی لازم برای حضور در جام جهانی را با تلاش و سختی به دست آورده است. نیوزیلند هم از این قاعده مستثنی نیست و تیمی قابل احترام است».

وی با تاکید بر اینکه بازی‌های نیوزیلند را آنالیز کرده، گفت: «حریف ما لژیونرهای زیادی دارد. نیوزیلند به ویژه روی شروع‌های مجدد بسیار خطرناک است و سبک خاص خودش را دارد. آنها دو یا سه مدل در حمله و دفاع دارند و ما تلاش کردیم روی بازی این تیم تمرکز کنیم. همه حریفان در جام جهانی برای ما قابل احترام هستند».

بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی: تمرکز فنی تیم ملی را گرفتند، اما برای شادی مردم ایران می‌جنگیم/ فوتبال نباید قربانی این اتفاقات شود/ امیدوارم ایرانیان لس‌آنجلس ما را تشویق کنند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.