واکنش گراهام به توافق پایان جنگ

افکار نیوز دوشنبه 25 خرداد 1405 - 08:46
سناتور لیندسی گراهام در واکنش به توافق پایان جنگ بین ایران و آمریکا در ایکس نوشت: از شنیدن توافق با ایران برای باز شدن تنگه هرمز خوشحالم.

 سناتور لیندسی گراهام که همواره مواضع جنگ‌طلبانه علیه ایران دارد، در واکنش به این توافق نوشت:‌ من مذاکرات بعدی در مورد برنامه هسته‌ای ایران و سایر مسائل را از نزدیک دنبال خواهم کرد.

این سناتور که از تندروترین سیاستمداران سناست ادعا کرد: من تا حدودی نگران این هستم که دیدگاه ایران در مورد این توافق با آنچه تیم مذاکره‌کننده آمریکایی ادعا می‌کند، متفاوت باشد. طبق قانون ما، هرگونه توافق هسته‌ای با ایران برای بررسی و رأی‌گیری به کنگره ارسال خواهد شد. من مشتاقانه منتظر بررسی چارچوب نهایی هستم و معتقدم ضروری است که معمار این توافق، جی دی ونس، معاون رئیس‌جمهور و شرکای مذاکره‌کننده او، بخشی از روند ارائه توافق نهایی به کنگره باشند. به همه کسانی که ما را به این نقطه رسانده‌اند تبریک می‌گویم. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.