سانه‌های عبری: ترامپ بازنده است؛ در لبنان می‌مانیم

افکار نیوز دوشنبه 25 خرداد 1405 - 09:35
رسانه‌های رژیم صهیونیستی نوشتند: تحت فشار دو یهودی، ویتکاف و کوشنر، که قطر آنها را با مبلغ هنگفتی خرید و با کمک ونس، برادران خود را در اسرائیل فروختند.

 این رسانه‌ها افزودند: کشورهای شکست‌خورده خلیج فارس، که از سایه خود می‌ترسند، تشویق و التماس کردند و داوطلب شدند که میلیاردها دلار به ایرانی‌ها بپردازند تا آرامش را برقرار کنند.

 این رسانه‌ها افزودند: فعلاً، ما در لبنان می‌مانیم و به مقابله ادامه می‌دهیم. اگر به ما شلیک کنند، پاسخ خواهیم داد همانطور که به کسانی که ما را تهدید می‌کنند، حمله خواهیم کرد. ما تنها می‌مانیم و از دولت و رهبر آن حمایت می‌کنیم، کسی که در زمان مناسب برای مقابله با این وضعیت، فرد مناسبی است.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.