آقایی: رئیس IOC از تخریب سالن آزادی بسیار ناراحت بود

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 25 خرداد 1405 - 10:24
عضو کمیته بین‌المللی المپیک گفت: رئیس IOC پس از حمله به ایران در و تخریب اماکن ورزشی، ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ثریا آقایی عضو کمیته بین‌المللی المپیک در حاشیه مراسم روز جهانی المپیک گفت: امروز، روز بزرگی برای کمیته ملی المپیک و جنبش المپیک است و این روز را فراتر از یک رویداد ورزشی می‌بینم، چون جشن ارزش‌های المپیک است و انگیزه خوبی برای بچه‌های کوچک‌تر محسوب می‌شود تا با المپیک بیشتر آشنا شوند و حضور قهرمانان به آنها انگیزه می‌دهد.

وی در خصوص عضویتش در IOC و پیگیری موضوعات مربوط به ایران عنوان کرد: در جنگی که اتفاق افتاد، همدردی خانم کاونتری رئیس کمیته بین المللی المپیک را دیدیم. او با من تلفنی صحبت کرد و راجع به مسائل که اتفاق افتاد و تخریب سالن‌های ورزشی حرف زد. رئیس کمیته بین المللی المپیک از تخریب سالن 12 هزار نفری مجموعه آزادی بسیار ناراحت بود و گفت ناظر به این شرایط هستند. نامه‌ای از کمیته ارسال شد و در جریان تمام اتفاقاتی است که در جنگ برای کشورمان افتاد.

وی ادامه داد: سعی کردیم برای ورزشکاران ایرانی که قرار است به مسابقات اعزام شوند، حمایت‌هایی را خواستار شویم.

آقایی در خصوص حضور نمایندگان بدمینتون ایران در المپیک جوانان گفت: اولین بار است در نماینده در المپیک جوانان داریم.  هر دو نماینده ایران مستعد و توانمند هستند و سعی می‌کنیم در داکار نتایج خوبی کسب کنند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.