پاتر: شروع عالی بود اما باید بهتر شویم

ورزش سه دوشنبه 25 خرداد 1405 - 10:37
گراهام پاتر همچنان به دنبال پیشرفت سوئد در ادامه جام جهانی است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوئد صبح امروز به وقت ایران در چارچوب دیدارهای دور اول از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ روبروی تیم ملی تونس به میدان رفت و موفق شد با ارائه یک نمایش درخشان و تحسین برانگیز با نتیجه ۱-۵ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز بسیار مهم را از این بازی حساس به دست آورد. 

پاتر پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «فکر می‌کنم این یک شب فوق‌العاده برای ما بود، یک شروع عالی. یک عملکرد منسجم که به الکساندر ایساک و ویکتور گیوکرش به خوبی اجازه داد توانایی‌های خود را نشان دهند، کاری که آنها نیز انجام دادند. ما در دفاع مستحکم بودیم، از خط هافبک گل زدیم و تعویض‌های خوبی داشتیم.»

2481696

سوئد در حال پیشرفت است و با وجود پنج گلی که در تابلوی نتایج ثبت شد، معتقد است که هنوز جای کار بسیاری برای بهبود وجود دارد. پاتر اضافه کرد: «من برای بازیکنان خوشحالم. آنها در هفته‌های اخیر سخت کار کرده‌اند و گام‌های بلندی برداشته‌اند. تمام اعتبار و تحسین این پیروزی متعلق به آنهاست. به‌ عنوان یک مربی می‌دانید چه زمانی تیم در حال پیشرفت است، اما در عین حال باید برنده هم شوید.

ما بی‌نقص نبودیم، اما می‌دانستیم که نخواهیم بود. کمی از گلی که دریافت کردیم ناامید شدم، اما این اتفاقی است که ممکن است رخ دهد. ما در نیمه دوم با پختگی بازی کردیم، به‌ خصوص با در نظر گرفتن این که تجربه زیادی از حضور در جام جهانی را نداریم.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.