خط و نشان وزیر جنگ اسرائیل بعد از توافق ایران و آمریکا/ با تمام توان به ایران حمله می کنیم اگر...

اقتصادنیوز دوشنبه 25 خرداد 1405 - 11:01
اقتصادنیوز: وزیر جنگ اسرائیل مدعی شد: اگر ایران به دلیل حوادث لبنان به اسرائیل حمله کند، ما با تمام توان به آن‌ها حمله خواهیم کرد و شکافِ قدرت [بین خودمان و آن‌ها] را به خوبی به آن‌ها نشان خواهیم داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، اسرائیل کاتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی خلاف وعده‌های آمریکا، مدعی شد: من و نتانیاهو سیاستی شفاف را پیش می‌بریم که بر ماندن ارتش اسرائیل در لبنان، سوریه و غزه تا مدت نامعلومی تأکید دارد.

کاتز همچنین گفت: نتانیاهو به ترامپ اطلاع داده است که اسرائیل از لبنان عقب‌نشینی نخواهد کرد؛ ما علی‌رغم تمام فشارها، با عقب‌نشینی ارتش اسرائیل از لبنان مخالفیم.

وزیر جنگ رژیم اشغالگر سپس با زیاده‌گویی‌های همیشگی خود، مدعی شد: اگر ایران به دلیل حوادث لبنان به اسرائیل حمله کند، ما با تمام توان به آن‌ها حمله خواهیم کرد و شکافِ قدرت [بین خودمان و آن‌ها] را به خوبی به آن‌ها نشان خواهیم داد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.