تداوم حملات اسرائیل علیه لبنان با وجود توافق ایران و آمریکا+ فیلم

مشرق نیوز دوشنبه 25 خرداد 1405 - 11:01
با وجود اعلام توافق میان آمریکا و ایران مبنی بر توقف درگیری ها در تمام جبهه ها حملات رژیم صهیونیستی علیه مناطق جنوبی لبنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه مناطق اطراف نبطیه و کفرتبنیت واقع در جنوب لبنان ادامه دارد.

همچنین گزارش شده که یک حمله پهپادی علیه یک خودرو در کفرتبنیت صورت گرفته است.

خبرنگار شبکه الجزیره نیز از وقوع یک انفجار در شهر خیام واقع در جنوب لبنان خبر داد؛ انفجاری که توسط نظامیان صهیونیست صورت گرفت.

صدای یک انفجار دیگر نیز از منطقه مرکبا شنیده شده است. بر اساس این گزارش، ارتش لبنان مسیر منتهی به منطقه حاریص در بنت جبیل را به دلیل استقرار تجهیزات جنگی رژیم صهیونیستی بسته است.

همچنین وقوع حملات خمپاره ای علیه کفررمان در نبطیه همزمان با ورود تعدادی از شهروندان لبنانی به میدان این منطقه گزارش شده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.